opc_loader

Wensenlijst


 

Veelgestelde vragen :

Wie zijn we :

Maveco bvba is een lokale handelaar uit Oudsbergen.
Wij bieden een uitgebreide collectie aan werk- en promotiekleding voor ieders smaak & budget.

Onze webshop biedt slechts een klein gedeelte van onze collectie.

Niet gevonden wat je zocht, stuur ons gerust een mailtje. We zoeken graag voor jou naar een passende oplossing.

Vraag gerust een vrijblijvende prijsofferte aan via verkoop@maveco.be

Bestellen : Wie kan bij ons bestellen :

Als groothandel zijn wij gericht op de verkoop aan professionals (bedrijven, zelfstandigen, scholen, instellingen …) en verenigingen (sport- of jeugdverenigingen, vzw’s …)

Particulieren kunnen enkel terecht in onze fysieke winkel in Oudsbergen. Als particulier kan je niet bestellen via onze webshop.

Levertermijn

Wij streven naar een levertermijn van ± 10 werkdagen.

Artikels op voorraad in onze fysieke winkel trachten we binnen de 3 werkdagen te verzenden. Wenst u andere kleuren of niet beschikbare maten dan worden deze graag voor u door besteld bij onze leveranciers.

Wilt u zeker zijn of uw artikels voorradig zijn, neem dan even contact op voor u een online bestelling plaatst. Dat voorkomt teleurstellingen.

Verzendkosten

Wij versturen jullie bestellingen via GLS transport.
U dient een leveringsadres door te geven waar iemand fysiek aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

Wij leveren franco levering vanaf € 125. Voor orders onder de € 125 vragen we € 7 transportkosten.

Betaling

U kan bij ons betalen met bancontact, visa/mastercard of vooruitbetaling op rekening. U kan uw bestelling ook zelf komen afhalen in onze fysieke winkel en ter plaatse betalen.

Een betaling op rekening is mogelijk na goedkeuring. Neem hiervoor even contact op.

Retourbeleid & annulering

  • Niet gepersonaliseerde artikels kan u retour sturen binnen de 14 kalenderdagen. De door u reeds betaalde transportkosten blijven echter verschuldigd.

Stuur uw ongebruikte artikels steeds terug in de originele verpakking. Etiketten mogen niet verwijderd zijn. De verzendkosten zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald.

Indien u een terugbetaling wenst, noteer dan uw bankrekeningnummer op de verzendnota.
Wij zullen het bedrag binnen de 14 dagen terugstorten.

Aangezien wij niet alles zelf op voorraad hebben, sturen wij op onze beurt de artikels terug naar onze leveranciers. Dit gebeurt echter niet kosteloos. Onze leveranciers rekenen hiervoor handeling- en retourkosten aan.

Retourkosten 20% van uw aankoopprijs + vaste kost van € 10

  • Bedrukte artikels kunnen niet terug gestuurd worden. Op deze bestellingen is geen herroepingsrecht van toepassing.

  • Wenst u een omruiling dan wordt dit bij ons verwerkt als een retourzending. Wij maken een kredietnota min de retourkosten en betalen het bedrag terug. Wilt u een andere maat ontvangen dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Wenst u een order te annuleren dan gelden dezelfde kosten als bovenvermelde retourkosten.
     

Liever persoonlijk advies & passen

Via onze webshop kan je online aankopen.

Heb je graag persoonlijk advies bij jouw aankoop of wil je de artikelen liever eerst zien of passen voor je ze aankoopt dan ben je welkom in onze fysieke winkel in Oudsbergen. We zijn van maandag tot vrijdag geopend van 9-12h en van 13-17.30h.

Maattabellen

Van de meeste artikels zijn maattabellen beschikbaar. Om ruilingen te vermijden raadpleeg deze dan grondig. Vind je ze niet terug op de website vraag ze dan zeker even op via verkoop@maveco.be

Maattabellen blijven slechts een tool om de juiste maat te bepalen. Wil je heel zeker zijn van de pasvorm of maat, spring dan even binnen in onze fysieke winkel.

Hoe lees je de maattabellen : Neem een kledingstuk uit jouw eigen kleerkast. Meet de afmetingen op het kledingstuk en vergelijk met de tabel. Hou rekening met wat marge. De werkelijke kleding mag en kan lichtjes afwijken van de theoretische maten. Kleding kan altijd nog een beetje krimpen na het wassen. Twijfel je over de maat, neem dan de grootste maat.

Pasmaten

Wil je graag de juiste maat kennen van jouw nieuwe kleding ?

Kom gerust passen in onze showroom/shop.

Wil je graag ter plaatse passen dan kan je pasmaten opvragen. Van onze meest verkochte artikels hebben we pasboxen ter beschikking. Deze worden gratis ter beschikking gesteld. We vragen wel een waarborg voor deze pasbox. Je mag deze pasmaten 7 dagen gebruiken zodat iedereen van de groep kan doorpassen. Breng je de pasmaten in perfecte staat terug wordt de waarborg terug gestort. Indien de pasmaten niet tijdig terug gebracht worden, beschouwen we ze als verkocht en kunnen ze niet meer retour gestuurd worden.

Hebben we de pasmaten niet in onze winkel dan kunnen we deze opvragen voor jullie. Deze worden in de gewenste kleur opgevraagd zodat we deze nadien bij jouw bestelling kunnen gebruiken. Bestel enkel de maten die je zeker nodig hebt zodat je niet met ongebruikte maten blijft zitten. Wij kunnen deze niet kosteloos terug sturen naar onze leverancier. Het is belangrijk te weten dat hier ons retour-beleid van toepassing is.

Wasinstructies

Wij drukken uw kleding met de grootste zorg. Voor een langdurig goed resultaat is het ook belangrijk om de wasvoorschriften nauwgezet te volgen :

  • Controleer de aanbevolen wastemperatuur
  • Hou er rekening mee dat nieuwe gekleurde kleding altijd wat kleur kan afgeven
  • Was de kleding binnenste buiten. Dit voorkomt wrijving op het logo
  • Sluit ritssluitingen voor je de kleding in de wasmachine steekt
  • Gebruik bij voorkeur geen of weinig wasverzachter. Wasverzachter is een weekmaker die de lijmlaag van de logo’s kan aantasten.
  • Gebruik bij voorkeur geen droogkast. Indien je toch wil drogen in de droogkast gebruik dan een koud programma (strijkdroog – geen intensief droogprogramma). Door de (te) warme temperatuur kan de lijmlaag van de logo’s loskomen en ontstaan er sneller scheurtjes in de bedrukking.
  • Hang kleding nooit te lang in direct zonlicht te drogen.
  • Strijk nooit rechtstreeks over het logo.

Logo bedrukking – aanleveren bestanden - drukproef

  • Wil je jouw kleding voorzien van jouw logo bestel dan niet via de webshop maar via mail verkoop@maveco.be. Voeg jouw logo toe, vermeld het aantal kleuren en positie. U krijgt dan van ons een persoonlijke offerte en/of orderbevestiging met digitale proefdruk.

  • Aanleveren bestanden logo’s voor textielbedrukking

  • Bezorg ons jullie logo als vectorieel bestand dwz een drukklaar bestand

als PDF – AI of EPS-file (een jpg opslaan als pdf is geen vectorieel bestand)

  • Indien je niet beschikt over een vectorieel bestand kan je ook een jpg-file aanleveren in hoge resolutie. Onze grafische dienst kan dit dan omzetten naar een drukklaar bestand mits meerprijs (DTP werk)
  • Let op met bestanden van het internet. Deze zijn vaak van hele lage resolutie en niet te gebruiken voor textieldruk.
  • Zet je logo niet in een word document. Dit vervormt vaak het ontwerp en lettertypes.
  • Geef ons de gewenste grootte door voor borst en/of rugprint
  • Bezorg ons de juiste pantonenummers van de kleuren (PMS kleuren)
  • Indien er geen pantonenummers worden doorgegeven proberen wij deze te bepalen adhv het aangeleverd document.  Wij drukken dit af met onze printer (CMYK) en proberen een dichtstbijzijnde match te vinden met pantonekleuren.

Hou er rekening mee dat elk beeldscherm of printer een andere voorstelling van kleuren kan weergeven.

  • Bij individuele namen graag een exel-file aanleveren met vermelding welke naam op welke maat gedrukt dient te worden + word document waarin alle namen staan in het gewenste lettertype. Dit word-document opslaan als pdf-file.
  • Wens je kleine aanpassingen aan je logo zoals vermelden van telefoonnummer of gemeente dan kan onze grafische dienst dit aanpassen mits meerprijs (DTP werk)

  • Digitale drukproef

  • U ontvangt van ons een digitale drukproef of werktekening. Deze voorstellingen zijn steeds bij benadering en kunnen afwijken van het geleverde eindproduct.
  • Controleer de werktekening grondig op kleuren, afmetingen en schrijffouten. Na goedkeuring werktekening zijn wij niet meer verantwoordelijk voor eventuele fouten in het ontwerp.

  • Wat omvat een cliché-kost bij een nieuw ontwerp ?

Onze grafische dienst digitaliseert jullie logo en maakt het logo drukklaar + u ontvangt een digitale werktekening ter controle

  • Wat omvat de instelkost voor zeefdruk ?

  • Afdrukken van de cliché
  • Infilmen zeefdrukkader
  • Cliché aanbrengen in het kader
  • Cliché belichten
  • Kader uitspuiten
  • Kader drogen
  • Kader afplakken
  • Kader plaatsen in de zeefdrukautomaat
  • Drukkleur kiezen + inkt aanbrengen
  • Automaat instellen
  • Testdruk
  • Positie controleren
  • Kader reinigen

  • Wat omvat de instelkost bij transferdruk/digitale print ?

  • Kleding uitpakken en controle
  • Logo’s uit voorraad nemen
  • Administratie aantal stuks bijhouden
  • Drukmachine instellen : temperatuur – tijd & druk instellen
  • Drukdossier controleren positie
  • Kleding opvouwen en inpakken
  • Verwerken afval

  • Aantal geleverde stuks bij zeefdruk

Zeefdruk is een productieproces. Helaas kan hier af en toe is fout lopen. Hierdoor is het ons toegestaan om tot 10% van het aantal bestelde stuks minder te leveren en te factureren zonder dat dit als een tekortkoming beschouwd kan worden.

  • Annulering order

Wenst u het order te annuleren hou er dan rekening mee dat de reeds gemaakte kosten voor het grafisch werk aangerekend worden.

Indien de kleding reeds besteld werd bij onze leverancier dient deze retour gestuurd te worden. Hiervoor geldt ons retourbeleid.